Nhood Polska o projektach mixed-use na targach Shopping Center Forum Spring

20. 04. 2023

Firma Nhood Polska była jednym z partnerów i wystawców targów Shopping Center Forum 2023 Spring, które odbywały się 18 i 19 kwietnia na stadionie Legii w Warszawie.

Dwa dni targowe zespół Nhood Polska spędził na licznych rozmowach z przedstawicielami największych polskich marek obecnych w centrach i galeriach handlowych zarządzanych przez firmę, a także zaprezentował wielofunkcyjny Projekt Góraszka, nad którym obecnie pracuje. Uwagę odwiedzających stoisko Nhood przyciągała makieta tej inwestycji. Model pozwalał przekonać się o skali Projektu Góraszka i unikatowych rozwiązaniach z zakresu zrównoważonego rozwoju, jakie będzie oferował.

Projekty mixed-use w centrum zainteresowania branży

Spotkania na stoiskach podczas targów Shopping Center Forum 2023 Spring dopełniają rozmowy i dyskusje panelowe na tematy najbardziej interesujące branżę. Takim zagadnieniem są z pewnością inwestycje mixed-use. Pierwszego dnia targów Radosław Rybiński, dyrektor zarządzający Evigo i SCF News | Retailnet.pl rozmawiał z Marcinem Matysiakiem, dyrektorem komercjalizacji Nhood Polska i Marcinem Kopczykiem, Senior Leasing Managerem Nhood Polska o wielofunkcyjnych projektach realizowanych obecnie przez firmę.

Wilanów Park – projekt mixed-use w sercu dzielnicy

Rozmówcy opowiadali o projekcie mixed-use Wilanów Park, w który jest realizowany zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju, w oparciu o urbanistyczną koncepcję 15-minutowego miasta. Z myślą o lokalnej społeczności oferuje rożne funkcjonalności połączone są parkiem publicznym. Nhood tworzy to miejsce od nowa, dopasowując się do potrzeb otoczenia i mieszkańców jednego z najmłodszych i najdynamiczniej rozwijających się osiedli Warszawy.

Projekt Góraszka – połączenie nowoczesnych zrównoważonych rozwiązań z historią miejsca

Podczas rozmowy Marcin Matysiak i Marcin Kopczyk przybliżyli także Projekt Góraszka, którego makietę można oglądać podczas targów Shopping Center Forum przy stoisku Nhood Polska. To inwestycja, która obejmie elementy o różnych funkcjach: outlet village, retail park, przestrzeń food & beverage czy obiekt convienience z galerią handlową. W ten sposób powstanie ciekawa propozycja, którą możemy określić mianem power-centrum z atrakcyjną, wyjątkową ofertą handlową, a także wyróżniającym się konceptem gastronomicznym. Lokalizacja zapewnia inwestycji dogodny dojazd i szeroką strefę zasięgu.

W trakcie spotkania Ada Walentek, dyrektor generalna Nhood Polska przedstawiła słuchającym wizualizacje Projektu Góraszka.

Przedstawiciele Nhood podkreślili, że prowadzą rozmowy z najemcami, w tym markami, których jeszcze nie ma w Polsce i układają mix najemców w koncepcie outletowym, który powstanie w ramach Projektu Góraszka. Ta część będzie atrakcyjna dla najemców, m.in. poprzez nowoczesne możliwości wyeksponowania produktów.

Projekt Góraszka powstaje zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju, w sąsiedztwie Mazowieckiego Parku Krajobrazowego. Będzie również nawiązywał do historii miejsca i odpowiadał na oczekiwania lokalnej społeczności.